مبارزه کاراته کاران خراسان در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
سرخط خبرها

محتمل‌ترین لیست خروجی استقلال در نیم فصل مشخص شد

  • کد خبر: ۱۴۲۲۸۲
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
محتمل‌ترین لیست خروجی استقلال در نیم فصل مشخص شد
سرمربی استقلال تصمیم خود را برای کنار گذاشتن چند بازیکن این تیم در نیم فصل گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اگر چه نیم فصل اول بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال به پایان نرسیده است، اما از حالا برای هر تیمی گمانه‌زنی‌های مختلفی مطرح می‌شود، یکی از این تیم‌ها استقلال است. استقلال بازیکنان زیادی دارد که حتی به برخی از آن‌ها بازی نمی‌رسد، نفراتی که چهره هستند و می‌توانند در تیم‌های دیگر ثابت بازی کنند.

از جمله این بازیکنان، می‌توان به سیاوش یزدانی، سجاد شهباززاده و ... اشاره کرد که جایی در ترکیب استقلال ندارند. ریکاردو ساپینتو نفراتی مثل سجاد شهباززاده، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری و یکی دو بازیکن دیگر را به طور حتم در لیست خروج قرار می‌دهد. تکلیف عزیزبک آمانوف هم مشخص است و این بازیکن از ابتدای فصل جایی حتی در لیست ۱۸ نفره ندارد.

زبیر نیک‌نفس و امیرعلی صادقی هم شرایط مشابهی دارند که ساپینتو هنوز تصمیمی درباره آن‌ها نگرفته است. این تصمیمات در حالی گرفته شده که شاید ساپینتو با پایان نیم فصل نظرش درباره برخی از بازیکنان تغییر کند، چون پنجره نقل‌وانتقالات استقلال بسته است و شاید این باشگاه نتواند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->